زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوزش ادرار؟ کمردرد؟  گلو درد؟  جوش پوستی؟ نیاز به چکاپ کامل بدن خود دارید ؟
از چکاپ آنلاین کمک بگیرید تا با علل احتمالی علایم خود آشنا شوید

 

نیاز روز افزون به پیشگیری از بیماری‌ها و ارجحیت آن به درمان، منجر به ایجاد مبحثی در علم پزشکی تحت عنوان چکاپ کامل بدن (check-up) یا پایش سلامت گردیده است که طی آن، افراد به ظاهر سالم تحت یکسری معاینات، آزمایشات، اقدامات تصویربرداری و غیره قرار می­‌گیرند و با این اعمال، افرادی که در معرض ابتلا به بیماری یا در مراحل اولیه آن هستند، تشخیص داده شده و در صورت لزوم تحت درمان قرار می‌گیرند و از عوارض بعدی نیز پیشگیری می‌­شود.

سلامت انسان­ها تحت تهدید بیماری‌­های مختلف قرار دارد و عوامل بیماری­‌زا از دلایل مهم مرگ زودرس و ناتوانی در انسان‌ها است. متاسفانه علیرغم ابداع روش های نوین درمان طبی و جراحی، بسیاری از بیماری­‌ها در مراحل اولیه فاقد علامت هستند و یا علائم جزئی دارند و این امر سبب می‌شود که بیمار در این مراحل اولیه که اصطلاحا زمانی طلایی برای پیشگیری و درمان کامل می‌باشد به پزشک مراجعه نکند و در اغلب موارد مراجعه دیرهنگام به پزشک منجر به افزایش میزان صدمات به بیماران می­‌شود و در اکثر موارد صدمات جانی وارد شده به بیماران، غیر قابل بازگشت است.

 

به چکاپ آنلاین محب خوش آمدید.

 

هدف این نرم افزار چکاپ کامل بدن و پیدا کردن علائم مربوط به بیماری‌ها و کمک برای یافتن آسان‌تر اطلاعات ضروری مرتبط با سلامتی شماست. توجه داشته باشید این نرم افزار بیماری شما را تشخیص نمی‌دهد و فقط به شما امکان می‌دهد با علل احتمالی علایم خود آشنا شوید.
اگرچه عوامل مختلفی در این نرم افزار از شما پرسیده می‌شود تا علل احتمالی مرتبط را پیشنهاد دهد ولی خیلی از عوامل فردی، بهداشتی، مواجهه‌ها و … را در نظر نمی گیرد و در نتیجه نمی‌تواند تشخیص قطعی بیماری تان را به شما نمایش دهد.

راه اصلی و مطمئن برای تشخیص علل مرتبط با علایم تان مراجعه به پزشک است.

برای استفاده از چکاپ آنلاین محب اینجا کلیک را انتخاب کنید.

مقالات مشابه

میوه‌ها و سبزیجات بنفش چه مزایایی دارند؟

چرا لوبیا برای سلامتی مفید است؟

چه غذاهایی برای افسردگی مناسب‌اند؟