زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن هزینه عمل هالوکس والگوس ، مقاله هزینه عمل جراحی چگونه محاسبه می شود؟ را بخوانید تا با تفاوت هزینه کل و پرداختی شما، عوامل موثر در کاهش پرداختی تان و اینکه چرا هزینه عمل جراحی را نمی توان از قبل پیش بینی نمود ، آشنا شوید.

 

هالوکس والگوس یا انحراف شست پا

بونیون (bunion) توده‌ای استخوانی است که در مفصل واقع در قاعده‌ی شست پا ایجاد می‌شود. این توده زمانی به وجود می‌آید که شست پا به سمت انگشت مجاورش فشار داده‌شود و مفصل شست برجسته و بزرگ شود.

پوشیدن کفش‌های تنگ و باریک ممکن است سبب ایجاد بونیون شود یا آن را بدتر کند. بونیون همچنین می‌تواند درنتیجه‌ی نقص‌های ساختاری وراثتی، وارد شدن فشار روی پا (foot) یا بیماری‌هایی از قبیل آرتریت ایجاد شود.

مفصل انگشت کوچک پا نیز ممکن است دچار بونیون‌های کوچک‌تر (بونیونِت) شود.

 

هزینه عمل هالوکس والگوس یکطرفه چقدر می شود؟

تجهیزات مصرفی حین عمل، تعداد خدمات جراحی در اتاق عمل، تعداد روز های بستری در بیمارستان، آزمایشات مورد نیاز از نظر پزشک ، دارو ها ، خدمات پاراکلینیکی مثل تصویربرداری بسته به تشخیص پزشک یا جراحی شما و مشاوره یا ویزیت پزشکان  برای هر فرد متفاوت از فرد دیگر است و نمی توان به طور قطعی قبل از مراجعه به بیمارستان قیمت دقیق را تعیین نمود. اگرچه می توان به طور تقریبی محدوده مبلغ پرداختی برای مجموع اقدامات مورد نیاز یک عمل جراحی خاص را برای بیشتر افراد پیش بینی نمود.

به طور میانگین بیماران با نیاز به عمل هالوکس والگوس در بیمارستان محب مهر ، نیاز به 1 روز بستری در بیمارستان داشته اند. البته نیاز بستری با توجه به صلاحدید پزشک تعیین می شود.

صورتحساب این بیماران با در نظر گرفتن مجموع خدمات ثبت شده از قبیل اتاق عمل، تجهیزات مصرفی، بستری، دارو و… به طور میانگین این هزینه عمل هالوکس والگوس به این صورت بوده است:

مجموعه مبلغ کل صورتحساب بدون در نظر گرفتن بیمه پایه و مکمل برای این بیماران در محدوده ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان قرار داشته است.

اگر از بیمه پایه خود استفاده کنید ( لیست بیمه های طرف قرارداد بیمارستان محب مهر ) ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان سهم بیمه پایه خواهد بود. یعنی در صورت استفاده از بیمه پایه پرداختی شما در محدوده ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان خواهد بود.

در صورتی که علاوه بر بیمه پایه تحت پوشش بیمه مکمل نیز باشید بدون در نظر گرفتن سقف هزینه پرداختی شما ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

مقالات مشابه

نمونه‌ برداری تیروئید

هزینه نمونه‌ برداری تیروئید یا FNA

نمونه‌ برداری تیروئید

هزینه نمونه‌ برداری تیروئید یا FNA

هزینه عمل tul

هزینه تست پاپ اسمیر در سال ۹۸