زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) موسسه سفره سلامت محب توسط موسسه غیر انتفاعی محب به دانشگاه علوم پزشکی ایران اهدا گردید.

در راستای ارتقای بهره وری مدیریت بیمارستانی موسسه سفره سلامت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفت. دکتر مسعود اعتمادیان در آیین امضای این صلح نامه اظهار کرد:  ایده ساخت سفره سلامت در سال ۱۳۹۲ شکل گرفت و کار در فضایی کوچک در خیابان ولی عصر برای تهیه غذای بیماران بیمارستان هاشمی نژاد آغاز شد. وی با بیان اینکه در فضای آشپزخانه تعطیل شده بیمارستان هاشمی نژاد، بیست و یک تخت قرار گرفت و تا کنون ۱۴ هزار بیمار در همانجا درمان شده اند.

وی افزود: بعد از مدتی به منظور توسعه و ارائه خدمات به بیمارستان های دیگر از فضای ساختمان بیمارستان محب یاس که در حال احداث بود، استفاده کردیم.

دکتر جلیل کوهپایه زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران  نیز در این آیین ضمن تجلیل از دکتر اعتمادیان گفت:آقای دکتر اعتمادیان در مدیریت بهره وری بیمارستانی همواره متفاوت با جریانات مرسوم فکر و عمل کرده است. هم آن روز که سفره سلامت را راه اندازی کردند و هم امروز که در قالب این صلح نامه موسسه «محب سفره سلامت» را به دانشگاه علوم پزشکی ایران واگذار می کنند.

دکتر محمودرضا محقق دولت آبادی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در حاشیه این آیین گفت: با امضای این صلح نامه بیش از ۸۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان دانشگاه اضافه می شود و اگر ظرفیت های نهفته موسسه را افزایش دهیم می توانیم ظرفیت تولید را افزایش دهیم و با دانشگاه های دیگر هم قرارداد ببندیم.

دانشگاه علوم پزشکی ایران در این صلح نامه متعهد شد ظرف مدت سه سال آینده قراردادهای قبلی خود را پایان دهد و غذای تمامی مراکز درمانی، اداری، دانشجویی و رفاهی دانشگاه را به استثنای دو مرکز به  انتخاب خود، از طریق موسسه محب سفره سلامت تهیه کند.

اخبار مشابه