زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروزه برای اینکه بتوان در دنیای مجازی اعتماد کاربران را جلب کرد باید تعامل دوسویه با ایشان برقرار کرد. بهترین راه برای ایجاد این تعامل صحبت کردن و گرفتن بازخورد از کاربران است.

راه‌های دیگری هم برای برقراری ارتباط وجود دارد از جمله ارسال پیامک، ارسال ایمیل یا حتی تماس تلفنی

اما به دلیل اینکه استفاده از پیامک و تماس تلفنی نیازمند دریافت شماره همراه کاربران است و از طرفی به علت حجم بالای پیامک‌های مزاحم، این دو سرویس کم‌کم به دست فراموشی سپرده شده‌اند.

استفاده از ایمیل هم جذابیت سابق را ندارد، بنابراین باید به فکر راه جدیدتری می‌بودیم، رسالت محب افزایش فرهنگ بهداشتی در جامعه و در نهایت رسیدن به هدف خود یعنی سلامتی برای همه است.

در این راستا سیستم جدید اطلاع رسانی سایت محب راه‌اندازی شد که از این پس با عضویت در این سیستم می‌توانید به راحتی جدیدترین اخبار سلامتی، بهداشتی را دریافت کنید.

این سیستم کاملا رایگان بوده و لینک اخبار را به گوشی همراه و یا رایانه شما ارسال می‌کند. این پیام ها به سبک هشدارهای کوچکی هستند که بسته به سیستم عامل شما در گوشه بالا و یا پایین سمت راست صفحه دسک‌تاپ قرار می‌گیرند و یا همانند پیام‌های هشدار روی دستگاه تلفن همراه شما ظاهر می‌شوند.

در صورت تمایل، می‌توانید طبق راهنمای زیر در این سامانه عضو شوید:

  • وارد سایت محب شوید، هر کدام از صفحات سایت را که باز کنید پیامی به شکل زیر برای شما ظاهر خواهد شد، روی عبارت بله حتما کلیک کنید.

موسسه محب

 

  • در صورتیکه این پنجره برای شما باز نشد، گوشه صفحه، سمت راست یک زنگوله کوچک آبی رنگ مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید و در نهایت اگر تمایل به عضویت دارید روی عبارت خیلی عالی کلیک کنید.

موسسه محب

 

  • پنجره‌ی کوچکی در مرورگر شما باز خواهد شد و مجددا برای فعال کردن این سیستم از شما اجازه خواهد گرفت، گزینه Allow را انتخاب کنید.
  • اگر همه مراحل را به درستی رفته باشید چنین پیغامی روی گوشی شما ظاهر خواهد شد.

تمام!! شما هم اکنون عضوی از خانواده بزرگ محب هستید.

یادتان باشد گاهی اوقات پیام رسان را از قبل متوقف کردید در این صورت باید آن را فعال کنید تا پیامهای ارسالی از سمت ما به دست شما برسد. در نوار آدرس، روی قفل کوچک کنار آدرس سایت کلیک کنید و همانند عکس دسترسی را فعال کنید.

موسسه محب

 

از آنجایی که ابدا دوست نداریم مزاحمتی برای شما ایجاد کنیم در هر لحظه که تمایل داشتید می‌توانید این سرویس را غیرفعال کنید، برای این کار مجددا وارد سایت محب شوید، روی زنگوله آبی کلیک کنید و این بار لغو عضویت را انتحاب کنید.

موسسه محب

اخبار مشابه