لوگوی بیمارستان ایت الله یثربی

تاریخچه تاسیس

بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره) متعلق به موسسه محب سلامت کاشان و زیرمجموعه بیمارستان های زنجیره ای محب و هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.
طبق تفاهم اولیه قرار بر این بود تا خیرین کاشان ساختمان بیمارستان یثربی را در حیاط بیمارستان شهید بهشتی احداث نمایند و دانشگاه نیز آن را تجهیز نماید. این بیمارستان در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و با زیربنای 12000 متر مربع در سایت دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط خیرین سلامت (موسسه عمران کاشان) با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان ساخته شد. علی رغم گذشت 2 سال از اتمام ساختمان، به علت عدم تخصیص بودجه تجهیز بیمارستان از سوی دانشگاه انجام نگردیده بود.
به خیرین پیشنهاد داده شد تا ساختمان بیمارستان را به موسسه محب سلامت کاشان هبه نمایند. که این پیشنهاد با توجه به شناخت قبلی خیرین از اعضای هیئت مدیره موسسه مورد قبول واقع شد . از محل اعتبارات هیات امناء صرفه جوئی ارزی، بیمارستان تجهیز و توسط موسسه محب سلامت کاشان با اعتباری به میزان 40 میلیارد تومان تجهیز گردیده است و دردی ماه سال 1395 با حضور وزیر بهداشت وقت به بهره برداری رسید.

بیمارستان آیت الله یثربی

این مجموعه دارای 7 اتاق عمل و با 120 تخت بیمارستانی دارای بخش های رادیوتراپی، براکی تراپی، شیمی درمانی، دیالیز، ICU،CCU ، رادیولوژی، سونوگرافی، سنگ شکن، آندوسکوپی، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی زنان و مردان و زایمان، جراحی ترمیمی و زیبایی،لاپاراسکوپی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی های داخلی، اورژانس داخلی و خارجی، آزمایشگاه، سیتی اسکن، سونوگرافی، تست ورزش، اکو، ازن تراپی و 17 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی می باشد.

آدرس و تلفن

آدرس

کاشان – بلوار قطب راوندی – بلوار پرستار – بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان

تلفن

031-55585000